fredag den 26. juli 2013

Livet går i ring , jeg har lavet min blog om ...

Jeg har lavet min gamle blog Mig og Ipsen om , så efterfølgende vil jeg vise hvad jeg går og laver med keramik og maling .....bloggen har skiftet navn til jonnaipsen.-jip


 keramik og billedkunst



Kære alle blog venner, jeg syntes min fritid går alt for hurtigt, pludselig er det week-end  igen igen .
Jeg føler jeg skal lave et indlæg hver dag, syntes jeg svigter bloggen hvis jeg ikke får skrevet .(det er selvfølgelig en loyalitetsfølelse  der er inde i mig selv ) Derfor vil jeg skære min blog Mig og Ipsen  helt  væk og kun sætte billeder ind på instagram , jeg har  for meget andet at gøre i hverdagen ...
Jeg har haft  bloggen Mig og Ipsen  siden januar 2011 det har  været smadder sjovt at lave indlæg,
jeg  er blevet  fulgt af mange hyggelige og dejlige mennesker , hver dag har  mere end hundrede været inde og se  hvad jeg  har  skrevet , det er flot syntes jeg , og derfor syntes jeg mine  indlæg skal være  bare lidt interessante.
Det syntes jeg ikke selv de er mere, livet går i ring,de samme blomster ,blomstrer cirka på samme tid hvert år , sneen kommer på cirka samme tid hvert år , Maggie gør de samme ting, Ipsen er  stadig nede i urtehaven,
jeg maler og laver stadig keramik, jeg går stadig på udstillinger, Mig og Ipsen rejser til de samme feriesteder hvert år.Det er de samme familie fødselsdage o.s.v.
Jeg  kunne  jo se det var det samme der  gik i ring år efter år   da jeg sad og slettede  samtlige blogindlæg fra første dag d. 21 januar 2011 og indtil d. 15-7-2013 ....
Heldigvis har  jeg  min blogliste så jeg stadig kan følge med i alle mine blog venners liv, (nysgerrig som jeg er   elsker jeg  at  følge med hvad der sker rundt omkring på bloggene . Jeg vil ikke love jeg vil skrive en kommentar hver dag ,men jeg læser med :O)
Jeg har stadigvæk min kunstnerblog    www.jonnaipsen.blogspot.dk 
og jeg kan følges  på  Instagram hvor jeg sætter nye foto ind jævnligt 



pas godt på jer selv alle sammen , husk jeg følger med på jeres blog eller på FB. ...